آمار قابل توجه مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی گفت: شهرستان خمین از نظر تعداد مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی در سطح این استان رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌ است.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از ایرنا، «محمدصادق زهدی» ، افزود: ۱۰ هزار و ۵۷۲ نفر مستمری بگیر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی ثبت نام کرده‌اند که ۲ هزار و ۶۶۸ نفر این افراد در شهرستان خمین فعالیت می‌کنند.

وی تعداد بیمه شدگان  صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی را ۶۸ هزار و ۷۴۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: ۱۰ هزار و ۴۰۱ نفر این بیمه شدگان مربوط به شهرستان خمین است و این شهرستان از نظر تعداد بیمه شدگان رتبه سوم را در سطح استان به خود اختصاص داده‌ است.

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی گفت: ۹ کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در روستاهای پشت کوه، آشناخور، دهنو، گله زن، رباط مراد، چهارچشمه، خلیل آباد و شهر خمین وظیفه خدمت رسانی به بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در این شهرستان را برعهده دارند.

استان مرکزی با مساحتی معادل ۲۹ هزار و ۱۲۷ کیلومترمربع، هشت و یک دهم درصد از مساحت کل کشور را در برگرفته است.

این استان از شمال به استان‌های تهران و قزوین، از غرب به استان همدان، از جنوب به استان اصفهان و لرستان و از شرق به استان‌های قم و اصفهان محدود شده و بر اساس سرشماری سال گذشته یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۷۵ نفر جمعیت دارد.

اجرای طرح بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سال ۸۴ تاکنون در کشور آغاز شده است.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

کد خبر: 53748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =