غرامت ۵۰۰میلیون ریالی به زائران فوت‌شده

مسئول ناظر بر قرارداد بیمه زائران اربعین حسینی سازمان حج و زیارت گفت: براساس تعهدات شرکت بیمه طرف قرارداد سازمان حج و زیارت، هر زائر اربعین حسینی که قبل از سفر در سامانه سماح ثبت نام و حق بیمه خود را پرداخت کرده باشد در صورت فوت ۵۰۰ میلیون ریال غرامت به بازماندگان آنها پرداخت می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از ایرنا، عبدالحسین عاشوریان با تاکید بر اینکه براساس تفاهمنامه به امضا رسیده زائران یادشده از ۲۳ مرداد تا ۱۰ مهرماه جاری تحت پوشش بیمه قرار دارند، اظهار داشت: در صورت بروز حادثه و نقص عضو نیز به خود بیمه شدگان مبلغ ۳ میلیارد ریال غرامت پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ و میلیون ۸۰۰ هزار زار در سامانه سماح ثبت نام و بیمه خود را پرداخت کرده اند، تصریح کرد: بیمه شدگان تا ۳۰ روز پس از ورود به خاک عراق و ۲۴ ساعت پس از ورود به کشور تحت پوشش بیمه هستند.

عاشوریان با تاکید بر اینکه در صورت بروز حادثه آسیب دیدگان باید ظرف ۴۵ روز از انقضاء قرارداد به مستندات و مدارک مورد تایید سازمان حج را برای دریافت غرمت ارائه دهند، گفت: زائران اربعین حسینی می توانند تنها با پرداخت ۱۸ هزار تومان از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

کد خبر: 53779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =