۳۶۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون حدود سه هزار و ۶۰۰ نفر زن سرپرست خانوار در استان تحت پوشش این نهاد هستند و بر اساس تعداد خانوار بین ۴۲۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، علی نصیری  گفت: هم‌اکنون حدود سه هزار و ۶۰۰ نفر زن سرپرست خانوار در استان تحت پوشش این نهاد هستند و بر اساس تعداد خانوار بین ۴۲۰ هزار تومان تا یک میلیون و  ۳۲۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال، وام ودیعه مسکن در مناطق روستایی و شهری با بازپرداخت ۲۲ ساله، پرداخت کمک هزینه سرمایه کار و کمک هزینه آماده‌سازی شغلی از جمله خدماتی است که بهزیستی به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد ارائه می‌دهد.

وی، پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش در دانشگاه‌های آزاد، غیرانتفاعی و پیام‌نور، کمک هزینه تحصیلی دانشجویان دانشگاه دولتی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان، کمک هزینه جهیزیه،  بیمه اجتماعی زنان شهری و روستایی و کمک هزینه آماده‌سازی شغلی و توانمندسازی گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار از جمله دیگر خدمات بهزیستی برای کمک به زنان سرپرست خانوار عنوان کرد.

کد خبر: 53889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =