بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار در فراکسیون انقلاب اسلامی

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: جلسه فراکسیون انقلاب با حضور وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی و رییس مجلس برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل عمویی گفت: اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس یازدهم، در دوره دوم خودش، به منظور بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با حضور قالیباف، رئیس فراکسیون تشکیل و مقرر شد به منظور بررسی جزئیات برنامه‌های وزیر پیشنهادی این نشست تداوم داشته باشد.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در اجلاسیه دوم خود تشکیل شد و به عنوان اولین دستور، موضوع بررسی برنامه‌ها و سوابق زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی را در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدای این جلسه، قالیباف، اشاره‌ای به روند فعالیت‌های فراکسیون در دوره جدید داشت و تأکید کرد که فراکسیون دوره جدید خود در نقاط عطف و مهم مجلس در دوره دو سال پیش رو نقش‌آفرینی خواهد کرد و از این جهت، یکی از موضوعاتی که اهمیت دارد اظهار نظر نمایندگان در مورد برنامه‌ها وزرا است و امروز نیز این جلسه با حضور وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد.

عمویی ادامه داد: در جلسه امروز، زاهدی وفا به بیان سوابق اجرایی و تحصیلی خود پرداخت و توضیحاتی را در مورد کلیات برنامه‌هایی که پیش از این در تدوین آنها نقش داشت به نمایندگان حاضر ارائه کرد؛ از جمله این برنامه‌ها طرح تحول اقتصادی و هدفمندی یارانه ها بوده که زاهدی وفا در دولت‌های نهم و دهم در تدوین آنها نقش آفرینی کرده بود.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات اعضای شورای مرکزی فراکسیون در جلسه امروز گفت: در ادامه جلسه سوالات و دغدغه‌های نمایندگان با وزیر پیشنهادی مطرح و مقرر شد فراکسیون جلسه مجددی را برای بررسی جزئیات برنامه زاهدی‌وفا برگزار کند، همچنین زاهدی وفا در ادامه در کمیسیون‌های مختلف مجلس نیز برای پاسخگویی به نمایندگان حاضر خواهد شد.

کد خبر: 53906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =