کمک معیشتی به جانبازان فاقد شغل، اقدامی قابل توجه است

نائب رئیس مجلس گفت: مجلس برای ایثارگران و جانبازان معسر و فاقد شغل، کمک معیشتی معادل حقوق در نظر گرفته که اقدام قابل توجهی برای این قشر به شمار می رود.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از مهر، محمد وحیدی صبح امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه) در جلسه علنی مجلس در اخطاری گفت: اقدامی که مجلس در خصوص رزمندگان و ایثارگران فاقد شغل انجام داد اقدام قابل توجهی است که باعث می‌شود حداقل دریافتی آنها پرداخت شود؛ اشکالاتی که نمایندگان مخالف بیان کردند در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی دقیق قرار گرفت و یک نتیجه مطلوب حاصل شد.

وی افزود: در خصوص دریافتی کارکنان دولت با توجه به اینکه در سال جاری به میزان ۱۰ درصد افزایش حقوق صورت گرفت و همچنین با توجه به افزایش قیمت‌ها، باید برای کارکنان دولت نیز اقدامی در جهت افزایش حقوق صورت بگیرد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تدابیر مجلس برای افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی، اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ اما با توجه به اینکه دولت خواستار افزایش حقوق کارکنان دولت است اما این موضوع محقق نشده؛ لذا از سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم حساسیت به خرج ندهد و حداقل افزایش حقوق‌ها را برای شش ماهه دوم سال عملیاتی کند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار، گفت: مجلس برای ایثارگران و جانبازان معسر که فاقد شغل هستند کمک معیشتی در نظر گرفت و این کمک معیشتی به صورت معادل حقوق در نظر گرفته شده است که با استفساریه‌ای که در مجلس رأی آورد اقدام قابل توجهی برای ایثارگران و جانبازان معسر صورت گرفت.

کد خبر: 53947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =