روند درمان جامعه هدف تسهیل می شود

پیگیری روند درمان افراد تحت حمایت و اجرای طرح های غربالگری با تعامل بیشتر بهزیستی و مرکز بهداشت تسهیل می شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، مدیرکل بهزیستی در نشست با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان از انعقاد تفاهم نامه همکاری به منظور استفاده از ظرفیتهای دو دستگاه خبر داد.

علی نصیری گفت: سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی از سالهای گذشته تعاملات گسترده ای با هم داشته اند و برای تسهیل خدمات رسانی به عموم مردم به ویژه جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی، نیاز به افزایش این تعاملات احساس می شود.

وی با اشاره به گستردگی خدمات و پراکندگی جامعه هدف این اداره کل، افزود: استفاده از ظرفیت مراکز و خانه های بهداشت برای اجرای طرح های غربالگری و آگاهسازی خانواده ها برای پیشگیری از بروز معلولیتها می تواند راهگشا باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان نیز از همکاری مرکز بهداشت برای انجام مراقبتهای بهداشتی برای خانواده های تحت حمایت خبر داد و خاطر نشان کرد: اقشار جامعه هدف بر حسب شهرستانها شناسایی و تا پایان سال حداقل یک نوبت از خدمات مراقبتی مرکز بهداشت بهره مند خواهند شد.

احمدی افزود: افرادی که تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند به جهت محدودیت هایی که دارند باید در اولویت خدمات مراکز بهداشتی قرار بگیرند، خدمات دهی به این قشر پر رنگ تر و شاخص عدالت بیشتر در نظر گرفته شود.

چهارمحال

چهارمحال

چهارمحال

کد خبر: 53961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =