بازدید و دیدار مدیرکل از موسسه خیریه امیرالمومنین

مدیرکل بهزیستی استان زمینه و پیش نیاز هر همکاری و همراهی را شناخت کامل فی مابین بیان داشتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مدیرکل با رئیس و جمعی از اعضاء هیت مدیره موسسه خیریه امیرالمومنین شهر شهمیرزاد طی بازدیدی از موسسه خیریه، دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید و دیدار معصومه میراج معاون توانبخشی بهزیستی استان، امام جمعه، شهردار، رئیس شورای شهر شهمیرزاد و گلوریان رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر نیز همراهی می کردند.

دکتر منطقی در این جلسه ضمن خداقوت به اعضاء موسسه خیریه امیرالمومنین شهمیرزاد بمنظور ارائه خدمات به جامعه هدف و تقدیر از میزبانی و برگزاری جلسه و بازدید، گزارشی از اهم اقدامات بهزیستی ارائه و توضیحاتی بیان داشتند.

وی در ادامه رویکرد سازمان بهزیستی در بحث سالمندان را حول چهار برنامه ی نگهداری سالمندان در منزل، ارائه خدمات مراقبتی به سالمندان در منازل، ویزیت در منزل و نگهداری در مراکز شبانه روزی بیان و رویکرد جدید این سازمان را در مراکز شبانه روزی خانه های حمایتی کوچک عنوان داشتند.

منطقی در توضیح این رویکرد جدید گفت : این مراکز با تعداد کم سالمند و حداکثر ۱۰ نفر و در محیطی شبه خانواده و با اصل نگهداری و کنترل سلامت سالمند راه اندازی تا سالمندان با مسائل و مشکلات مراکز نگهداری با ظرفیت بالا مواجه نشوند.

مدیرکل بهزیستی استان زمینه و پیش نیاز هر همکاری و همراهی را شناخت کامل بیان و افزودند : بمنظور ارتقاء سطح همکاری فی مابین بهزیستی و موسسه خیریه امیرالمونین شهمیرزاد نیازمند آشنایی با دستورالعمل ها و قانوین و محورهای فعالیت است و این امر با استمرار جلسات و ارتباط موثر بوجود خواهد آمد.

وی در پایان سخنان خود آمادگی بهزیستی استان را بمنظور ارتقاء سطح همکاری ها با کلیه شرکای اجتماعی و مراکز غیردولتی در ابعاد مختلف و در کلیه فعالیت های بهزیستی اعلام و نتیجه محور بودن فعالیت ها را والاترین هدف در ارائه خدمات بیان داشتند.

پیش از ایشان دکتر نیکزاد رئیس هیت مدیره موسسه خیریه امیرالمونین شهمیرزاد ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه گزارشی از روند خدمات ارئه شده توسط موسسه خیریه ارائه و آمادگی خود را بمنظور ارتقاء سطح همکاری ها در زمینه های مختلف پیرامون اهداف و وظایف بهزیستی اعلام داشتند.

کد خبر: 53963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =