آمادگی اورژانس برای پوشش مراسم شهادت امام رضا(ع)

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: در ایام شهادت امام رضا(ع) و برای ارائه خدمات به زائران و مجاوران بارگاه رضوی، ۱۶۰ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۳۰ دستگاه آمبولانس از سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مشهدمقدس و ورودی‌های این شهر استقرار دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر جعفر میعادفر با بیان این مطلب، اظهار داشت: علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خراسان رضوی و مسیرهای ورودی زائران به مشهد مقدس در آمادگی کامل قرار دارند. ۶ اتوبوس آمبولانس از سایر دانشگاه‌ها و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی از گناباد نیز در مشهد مقدس استقرار دارند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار ۱۰ دستگاه موتورلانس برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در ایام شهادت امام رضا(ع) حضور دارند، افزود: دو پایگاه اورژانس در اطراف حرم مطهر و یک پایگاه اورژانس نیز در حرم مطهر امام هشتم برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران آمادگی کامل دارند.

رییس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در این ایام دو بیمارستان صحرایی در مشهد مقدس و یکی از ورودی‌های این شهر مستقر می‌شود و بیش از ۵۰۰ نیروی اورژانس در این مراسم، مشارکت و حضور فعال دارند.

کد خبر: 53969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =