پیام وزیر بهداشت به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تجلیل از اسوه‌های ایثار، مجاهدت‌های جامعه سلامت همپای دلاور مردان عرصه نبرد در دوران حماسه هشت ساله و نیز در رویارویی با هجوم کرونا و تقدیم شهدای مدافع سلامت را درسنامه‌ای از حضور فداکارانه در میدان‌های دشوار و افتخار آفرینی در عمل به مسئولیت الهی دانست.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، متن پیام دکتر بهرام عین‌اللهی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا

هفته دفاع مقدس، جلوه گاه برجسته‌ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. روشن‌ترین صفحه از این دفتر نورانی نیز، یاد و خاطره شهیدان و خون‌های مطهری است که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد. سلام خدا بر شهیدان و بر شهیددادگان و بر همه‌ً ایثارگران و بر پیشوایان آنان، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی.

حماسه هشت ساله دفاع مقدس، پیروزی را به ملت شریف ایران هدیه کرد و خون مقدس اسوه‌های ایثار و شهادت، حقانیت جمهوری اسلامی را در جریده تاریخ به ثبت رساند.

پیام روشن شهدا و ایثارگران آن است که هرجا برای قرب و رضای الهی تلاش خالصانه شود، پیروزی و سربلندی به دنبال دارد.

همین روحیه ازخودگذشتگی، ‌ ‌حضور در میدان‌های‌ دشوار و فدا کردن‌ منافع‌ شخصی‌ در برابر آرمان‌های‌ انقلاب اسلامی موجب شد که جامعه سلامت کشور در هشت سال حماسه پایداری و مقاومت با برپایی ‌بیمارستان‌های صحرایی و هزاران پست امداد و اورژانس در محورهای عملیاتی و همچنین اعزام رزمندگان خود، همپای دلاورمردان عرصه نبرد، از خط مقدم تا بیمارستان‌ها، التیام بخش آلام و جراحات مجاهدان فی سبیل‌الله باشند و در این راه مقدس، هزاران شهید عالیمقام را به پیشگاه الهی و به ملت ایران تقدیم نمایند.

اتکا و تأسی به همین سرمایه عظیم سبب شد تا در ایام همه‌گیری کرونا مدافعان سلامت با روحیه اخلاص و دلدادگی حاصل از فرهنگ ایثار و شهادت، تن به آتش بلا بسپارند و با حفاظت از هم‌میهنان خود در برابر هجوم این ویروس منحوس، حماسه‌هایی به زیبایی ایام دفاع مقدس بیافرینند.

ملت ایران خاطره پاک فرماندهان و رزمندگان خداجو و اسوه‌های ایثار و مجاهدت خود از شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت را که درسنامه‌ای از فداکاری و عمل به مسئولیت الهی است، همواره زنده نگاه خواهد داشت و راهشان را تا ابد با گام‌های استوار خواهد پیمود. ان‌شاءالله»

کد خبر: 53975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =