به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت از طریق خط تلفنی ۱۱۱ (مرکز سامد) برای پاسخگوی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردم استان و جامعه هدف بهزیستی حضور پیدا کرد. مدیرکل بهزیستی مازندران نیز پس از گفتگو با هم استانی های عزیز، برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستانها و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم را صادر نمود.
مدیرکل بهزیستی مازندران نیز پس از گفتگو با هم استانی های عزیز، برای پیگیری درخواست ها، دستور های لازم را صادر نمود.
کد خبر: 53989
نظر شما