برگزاری شورای اداری بهزیستی سمنان

مدیرکل بهزیستی سمکنان گفت : مسکن و اشتغال یکی از اهم اهداف سازمان بهزیستی این استان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای اداری به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی در ستاد بهزیستی استان برگزار شد.

محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان در این جلسه ضمن تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد خاطر شهدا و امام شهدا ابراز داشتند : اکنون هم ما در در حال جهاد هستیم و تنها نوع دفاع و مکان مبارزه تغییر کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان مسکن و اشتغال را از اهم اهداف سازمان بهزیستی برشمرده و در ادامه گفتند : الویت در این موضوع تکمیل پروژه های نیمه کاره است باید در این امر از هر فرصتی و ظرفیتی چه استانی و چه شهرستانی نهایت استفاده را کرد.

وی در ادامه پیگیری ثبت نام مددجویان در نهضت ملی مسکن شده و از معاونین و روسای شهرستان ها خواستار نهایت همراهی و همکاری را با جامعه هدف در این موضوع داشته تا بتوان از فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را به جهت خانه دار شدن توانخواهان داشت.

منطقی این نکته را نیز به روسای شهرستان ها متذکر شده و گفتند : انتظار می رود در تهیه، جمع بندی و ارسال مدارک و مستندات مسکن ارسالی از شهرستان ها نهایت دقت صورت پذیرد تا از عودت مدارک ارسالی به کشور جلوگیری شود ، این امر باعث تاخیر در پرداخت تسهیلات و اعتبارت مسکن به مددجویان می شود.

مدیرکل بهزیستی استان یکی از راه های هم سو و همراه شدن پرسنل با تصمیمات کلان و استانی را استفاده از تجارب و نظارت همکاران عنوان و از معاونین و روسای شهرستان ها خواستار استفاده از این ظرفیت در تصمیمات شده و ادامه دادند : با توجه به پایان شش ماهه اول سال انتظار می رود معاونین، روسای ستادی و شهرستانی آمار و اطلاعات حوزه کاری را رصد تا تحقق یا عدم تحقق هداف خود در برنامه ها شناسایی و در شش ماهه دوم بر نقاط قوت تاکید و از تکرار نقاط ضعف جلوگیری شود.

منطقی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همراهی و همکاری پرسنل به ویژه اعضای شورای اداری بهزیستی استان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف ابراز داشتند : ارائه خدمات در بهزیستی هیچ وقت منوط به ساعت اداری نبوده و نخواهد بود، پذیرش افراد، ساماندهی و ... در ۲۴ ساعت شبانه روز سندی بر تلاش های همکاران ما در بهزیستی است و ارسال شیوه نامه مدیریت شبانه نیز در همین راستا و ساماندهی این موضوع است که تاکید بر ارائه خدمات به گروه های هدف، پذیرش و تکریم ارباب رجوع در ساعات غیر اداری دارد و رسیدن به این هدف نیازمند هماهنگی و همکاری درون سازمانی، بین بخشی و دستگاه های اجرایی دیگر دارد و انتظار در این بخش این است که معاونین و روسای شهرستان ها با مطالعه کامل و جامع این بخشنامه و توجیه همکاران خود، بتوان گام موثر در کسب رضایت جامعه هدف برداشت.

کد خبر: 53990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =