معرفی معاون جدید مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان

شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ مراسم تودیع و معارفه معاون پیشین و معاون جدید مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان با حضور مدیرکل، جمعی از رؤسای ستادی و کارکنان معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی، در این مراسم حسین رسولی؛ مدیرکل بهزیستی کردستان ضمن تقدیر از زحمات همکاران حوزه مشارکت های مردمی در طول سالیان گذشته اظهار داشت : حوزه معاونت مشارکت های مردمی یکی از حوزه های حساس سازمان بهزیستی است؛ از همین رو سعی شده شخصی برای تصدی این معاونت انتخاب گردد که دارای تجربه، تخصص، تعهد و روحیه همکاری و تعامل باشد.

وی در پایان بیان کرد : امید است با ظرفیتی که از جناب آقای پرویز ساعدی سراغ است، با همکاری پرسنل خدوم و توانمند خود بتواند گام های عملی و مثبتی را در جهت پیشبرد اهداف سازمان و رفع هرچه بیشتر محرومیت های جامعه هدف بردارد.
معرفی معاون جدید مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان

در ادامه پرویز ساعدی؛ معاون جدید مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان نیز ضمن تشکر از حسن توجه مدیرکل بهزیستی استان گفت : امید است با توکل بر خداوند متعال، در کنار همکاران پرتلاش و مسئولیت پذیر این معاونت بتوانم در راستای خدمت رسانی بیشتر و مطلوبتر به جامعه هدف سازمان فعالیت نمایم.

کد خبر: 53991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =