زیربنای قدرت‌های موجود یک جامعه قدرت فرهنگی و نیروی انسانی هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان این که هر کشوری متناسب با وضعیت و شرایط موجود، مؤلفه‌های قدرت مشخصی دارد و این مؤلفه در مقاطع مختلف زمانی تغییر می‌کند گفت: زیربنای همه قدرت‌های موجود یک جامعه، قدرت فرهنگی و نیروی انسانی آن است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه رزمندگان در سنگرها جنگیدند اما اصلی‌ترین قدرت، قدرت علمی است، افزود: دانش‌آموزان نیروی اصلی این قدرت هستند که در سنگر علمی مدارس و با استفاده از توانایی اساتید، ایرانی آباد را خواهند ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:دانش آموزان قشر جوان جامعه هستند و امیدواریم بتوانند با درایت و استعداد خود در مسیر شکوفایی این کشور قدم‌های خوبی را بردارند.

ایشان با بیان اینکه هر کشوری متناسب با وضعیت و شرایط موجود، مؤلفه‌های قدرت مشخصی دارد و این مؤلفه در مقاطع مختلف زمانی تغییر می‌کند گفت: زیربنای همه قدرت‌های موجود یک جامعه، قدرت فرهنگی و نیروی انسانی آن است.

او گفت: در یک نقطه بزرگترین مؤلفه قدرت، قدرت نظامی و در مقطعی دیگر بزرگترین مؤلفه، قدرت اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه زیربنای تمام این مولفه‌ها قدرت انسانی و فرهنگی یک جامعه است، افزود: امروز نمود قدرت انسانی و فرهنگی ایران، دانش‌آموزان هستند و اگر در آینده خواستار جامعه‌ای زیبا هستید، از امروز باید به فکر باشید.

کد خبر: 54016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =