جوانی جمعیت از نشانه های اقتدار جوامع است

استاندار زنجان با اشاره به این که اقتصاد روی قدرت جوانان پایه گذاری می‌شود، گفت: باید نسبت به این مسئله حساس باشیم زیرا جوانی جمعیت از نشانه های اقتدار جوامع محسوب می شود

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، ، محسن افشارچی با یادآوری اینکه در حوزه قدرت و اقتدار ملی هسته اصلی جوانان و مسئله جوانی جمعیت است، افزود: هر جامعه‌ای که دارای قدرت اقتصادی باشد اما جامعه جوان نداشته باشد به جایی نخواهد رسید.

افشارچی، افزود: در همه جای دنیا به مسئله جوانی توجه ویژه‌ای شده است و برنامه‌ها و تشویق‌های بسیاری در این زمینه هزینه می‌کنند از جمله اعطای کمک هزینه به خانواده‌های دارای فرزندان بیشتر است و همچنین در مهاجر پذیری تلاش می‌کنند جوانان و خانواده‌هایی که فرزندان بیشتری دارند در اولویت پذیرش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از اقتدارهای کشور جوانی جمعیت است، گفت: خیانت است اگر دستگاه‌های اجرایی نسبت به این مسئله بی تفاوت باشند و باید هر سازمانی بر مبنای قوانین درون سازمانی، به برنامه‌های ابلاغ شده در این خصوص عمل کند.

استاندار زنجان، افزود: کشوری که قدرت سخت دارد اگر جمعیت جوان نداشته باشد به همان اندازه قدرت نرم و اقتدارکشورش ضعیف خواهد بود.

کد خبر: 54017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =