حضور مدیر کل تعاون خوزستان در تجمع اعتراضی به آشوب های اخیر

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه جامعه کار، تولید و تعاونگران در تجمع امت رسول الله (ص) اهواز در اعتراض به اغتشاشات و آشوب های اخیر شرکت کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ارسلان غمگین، روز شنبه دوم مهر ۱۴۰۱ به همراه جامعه کار و تولید و تعاونگران در تجمع امت رسول الله(ص) اهواز در اعتراض به اغتشاشات و آشوب های اخیر شرکت کرد.
گفتنی است؛ مردم ولایی و بصیر اهواز هم دوش ملت ایران در تجمع امت رسول الله گردهم آمدند تا بار دیگر ثابت کنند علیرغم تمام مشکلات موجود همچنان دل در گروه انقلابی دارند که میراث مکتب عاشورا و انقلابی مردمی به زعامت پیر جماران و معمار بزرگ انقلاب امام خمینی ره بود.
شایان ذکر است؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل همراه با جمع کثیری از کارکنان این اداره کل، اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج اداره کل، مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان، شرکای اجتماعی، تعاونگران هم دوش ملت بیدار و انقلابی اهواز در این تجمع حاضر و ضمن حمایت از نیروهای مدافع امنیت بویژه نیروهای خدوم فراجا، اقدام اغتشاشگران و آشوب گران در شهادت رساندن مامورین فداکار و همچنین هتک حرمت به اماکن مذهبی و اماکن دولتی را محکوم کردند.

کد خبر: 54018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =