دیدار مدیرکل تعاون خوزستان با خانواده شهید علی حمیدیان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید نیکبخت به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید علی حمیدیان مقدم دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین روز دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱، به همراه معاون امور اجتماعی و برخی از روسای ستادی با خانواده شهید علی حمیدیان مقدم دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین "آلبوشوکه" امام‌ جمعه شهرملاثانی، معاونین فرماندار شهرستان، فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان به همراه معاون اجتماعی، روسای ادارات فرهنگی و روابط کار، نماینده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل وی را همراهی کردند.

غمگین در این دیدار با تاکید بر اینکه، خط قرمز همه ما حرمت و تکریم خانواده معزز شهدا باید باشد؛ افزود: افتخار داشتیم در طول این سه سالی که وظیفه خادمی مردم را در مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان عهده دار هستیم، بیش از ۹۰ بار به دیدار خانواده شهدا رفته ایم.
وی با بیان اینکه، باید علاوه بر کلام در عمل نیز احترام و تکریم به شهدا و خانواده معزز شهدای والامقام اتفاق بیفتد، خاطر نشان کرد: شهدا در زندگی ما حضور دارند و هرچقدر این ارادت و باور بیشتر باشد ارواح شهدا نیز در انجام امور بیشتر مدد می‌ رسانند.
غمگین تصریح کرد: باید به خانواده معزز شهدا غبطه خورد که شفیع آخرت دارند، شهادت یک سعادت است و ان شالله خداوند عاقبت ما را به شهادت منتهی نماید.
وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به دعای خانواده معزز شهید بویژه مادران شهید داریم، تاکید کرد: دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان در طول این ۴ دهه که از عمر با برکت انقلاب می گذرد همواره مترصد هستند که به انقلاب آسیب برسانند اما با رهبری داهیانه رهبری و بصیرت ملت آگاه و ولایی این توطئه ها خنثی می شوند.
گفتنی است، شهید علی حمیدیان مقدم بسیجی و فرمانده لشکر قدس شهرستان باوی و از شهدای شاخص این شهرستان بود که به عنوان غواص در عملیات کربلای ۵ در دی ماه سال ۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر: 54020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =