سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهلران معرفی شد

با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، سرپرست جدید اداره شهرستان دهلران معرفی شد و از خدمات رئیس اسبق با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان ایلام، در این جلسه نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت رحلت پیامبر رحمت و مهربانی و شهادت امام حسن مجتبی (ع) قدردانی از زحمات و تلاش‌های رئیس سابق اداره کار دهلران قدردانی نمود و تغییر و تحول را امری طبیعی و لازمه تنوع خدمت و پیشرفت هر سازمان ذکر کرد.

وی گفت: رویکرد ما برای تحقق برنامه ها و رسالت‌های مهم وزارت مردم دولت سیزدهم تحول، عدالت و اعتماد افزایی و رضایت مندی ارباب رجوع می باشد. مردم از این وزارت خانه انتظار خدمت شایسته دارند.

وی گفت: کار مردم، رفاه و آتیه و اموال مردم به عنوان چهار کلان پروژه وزارت برای خدمت به جامعه ی هدف این وزارت تعیین شده، که لازمه تحقق آنها برنامه ریزی، هماهنگی، همبستگی سازمانی و کار جهادی و انقلابی است.

الیاسی ضمن قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی ائمه جمعه و جماعات، فرماندار و بخشداران شهرستان از برنامه ها و فعالیت‌های این اداره در سطح شهرستان مهم و در حال توسعه دهلران، گفت : مدیر شهرستان بایستی علاوه بر استفاده حداکثری از ظرفیت همکاران مجموعه و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیران وزارت با دیگر دستگاه‌های اجرائی برای خدمت به جامعه شریف کارگری، کارفرمایی، کارآفرینی و تعاونگران تعامل و همراهی سازنده و تاثیرگذار داشته باشد.

وی اعلام کرد: اگر تعهد ثبت اشتغال ۶۷۷۱ نفری استان در سامانه ملی رصد کشور بیش از صد در صد محقق شده ، محصول یک کار جمعی تحت عنوان زیست بوم اشتغال استان است که در آن تمامی فرمانداران و دستگاههای اجرایی نقش آفرینی کرده اند.

در این جلسه روسای سابق و جدید و نیز کارکنان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهلران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان از خدمات عباس بیش بهار تقدیر و آقای روشن امری بعنوان سرپرست جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهلران معرفی شد.

کد خبر: 54023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =