توزیع لوازم التحریر با اجرای پویش" مشق مهر" در استان اردبیل

بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، علی نیک سرشت معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان اردبیل از اجرای پویش " مشق مهر" در استان و مشارکت خیرین و نیکوکاران در استان خبر داد.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در رابطه با اجرای پویش " مشق مهر" در استان و توزیع بسته های جمع آوری در بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی گفت: با اجرای پویش مشق مهربانی، مردم نوع دوست و خیر استان برای تامین نیازهای آموزشی فرزندان تحت پوشش استان تعداد یک هزار ۷۲۳ بسته لوازم التحریر به بهزیستی و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی استان مساعدت نموده اند.

نیک سرشت افزود: ارزش ریالی بسته های تحویلی به خانواده های تحت پوشش به مبلغ ۳ میلون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است که با احتساب تعداد کل در حدود ۶ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال هزینه داشته است که در کوتاهترین زمان ممکن به دست دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم نوعدوست و خیر استان همواره می توانند کمک های خود را از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۴۶۰۴۱۶۷ و شماره شبای ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و کد دستوری #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* واریز و کمکهای غیر نقدی خود را به اداره های بهزیستی شهرستانها، بخش ها و موسسات خیریه تحت پوشش تحویل نمایند.

کد خبر: 54065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =