نشست هم اندیشی مدیران بهزیستی و صدا و سیمای مرکز کردستان

نشست هم اندیشی مدیرکل ، معاونین و رؤسای ستادی سازمان صدا و سیما و اداره کل بهزیستی کردستان امروز شنبه 9 مهرماه ، در محل سالن جلسات صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در این جلسه شورای مدیران هر دو سازمان در خصوص نحوه اطلاع رسانی و اولویت بندی برنامه های حوزه های مختلف ، بحث و تبادل نظر کردند .

نشست هم اندیشی مدیران بهزیستی و صدا و سیمای مرکز کردستان

در ابتدا جعفر عبدالملکی ؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان ضمن اشاره به فعالیت های خداپسندانه بهزیستی اظهار داشت : خوشبختانه با ارتباطات مناسب و تعامل مطلوب مسئولین دو سازمان ، اطلاع رسانی به موقع و قابل قبولی انجام شده است .

در ادامه حسین رسولی ؛ مدیرکل بهزیستی کردستان با ارائه گزارش مختصری از اقدامات و عملکرد بهزیستی استان گفت : بهزیستی حدود 170 نوع فعالیت دارد که سالانه و به صورت تخصصی اقدام به تدوین برنامه هایی جهت اطلاع رسانی و تبیین این فعالیت ها می کند.

نشست هم اندیشی مدیران بهزیستی و صدا و سیمای مرکز کردستان

وی افزود : علاوه براین ، فعالیت ها و برنامه های متنوع این سازمان همواره مورد نیاز جامعه بوده و مخاطبین زیادی دارد که با همکاری و مشارکت صدا و سیما میتوان به اکثریت طرح ها و وظایف آن جامه عمل پوشاند .

کد خبر: 54066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =