پیام مدیرکل بهزیستی اصفهان در روز جهانی سالمندان

تکریم سالمندان توصیه اکید دین اسلام است و شایسته است این مهم مداوم و مستمر همواره مورد توجه خانواده های گرامی باشد زیرا تصویر فردای ما در امروز این عزیزان هویداست و هرگونه اقدام و عملی که در راستای احقاق حقوق و بزرگداشت سالمندان انجام می‌دهیم بدون شک مسیری را برای دوران سالمندی ما نیز ایجاد خواهد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان در پیامی روز جهانی سالمندان را تبریک گفت.

روز سالمندان، روز قدر نهادن و ارج گذاری به شخصیت گرانبهای آنانی است که عمر خویش را برای ساختن جامعه مصروف داشتند و چونان گنجینه‌هایی مملو از تجارب ارزشمند و برتر از هر سیم و زری در متن زندگی ما جلوه‌نمایی می‌کنند و راه روشن و حرکت در مسیر صحیح زندگانی را در پیش پای ما و به ویژه نسل جوان قرار می‌دهند.

تکریم سالمندان، توصیه اکید دین مبین اسلام، پیامبر اعظم (ع) و ائمه هدی علیهم السلام است لذا شایسته است این مهم مداوم و مستمر همواره مورد توجه خانواده‌های گرامی باشد زیرا علاوه بر ضرورت حفظ شان و جایگاه این اسطوره‌های ستودنی تجربه و زندگی، همگان باید در نظر داشته باشیم که تصویر فردای ما در امروز این عزیزان هویداست و هرگونه اقدام و عملی که در جهت احقاق حقوق و بزرگداشت سالمندان انجام می‌دهیم بدون شک مسیری را برای دوران سالمندی ما نیز ایجاد خواهد نمود.

اینجانب با پاسداشت مقام والای همه سالمندان، این روز که در سال جاری با شعار "تاب آوری و مشارکت زنان سالمند" گرامی داشته می‌شود را به همه شهروندان ارشد جامعه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم بتوانیم در سازمان بهزیستی خادمان شایسته‌ای برای این آموزگاران زندگی و انبان‌های سرشار از تجربه، عاطفه، احساس و محبت باشیم. از درگاه خداوند منان سلامتی و استمرار سایه و حضور پربرکت سالمندان عزیز را مسئلت می نمایم.


دکتر ولی اله نصر
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر: 54075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =