تجربه زاهدی وفا برای سکانداری وزارت کار

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که زاهدی وفا از نظر علمی و اجرایی تجربه خوبی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، محمدعلی محسنی بندپی با اشاره به معرفی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای زاهدی وفا از نظر علمی و اجرایی تجربه خوبی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.

وی افزود: او دارای مدرک تحصیلی دکترای اقتصاد بوده و مدت‌ها معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد و اکنون هم معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیر بناهای معاون اول رئیس جمهور است پست‌های مختلفی در امور اقتصادی داشته است.

وی همچنین ادامه داد: در شرایط فعلی بیشترین مشکل کشور بحث معیشت اقتصاد است و همه مسئولین از وزرا و معاونین رئیس جمهور تا فرمانداران و استانداران باید همه نگاه اقتصادی داشته باشند و به خدمت رسانی بپردازند. باید با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان تحولی در مسائل اقتصادی ایجاد کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت بزرگی است که به فردی با دانش و تجربه کافی برای سکانداری این وزارتخانه احتیاج دارد. از این لحاظ آقای زاهدی وفا گزینه مناسبی برای تصدی وزارت کار است و امیدواریم نمایندگان مجلس به او رای اعتماد دهند.

کد خبر: 54082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =