برگزاری  جلسه مجمع سلامت و کارگروه سلامت وامنیت غذایی سمنان

اولین جلسه استانی سلامت و امنیت غذایی بادستورکار و تببین سندملی شورای سالمندان کشوری با هدف عملیاتی کردن سند ملی، در دانشگاه علوم پزشکی با حضور معاون و کارشناس معاونت توانبخشی بهزیستی استان و دستگاههای مربوطه برگزارشد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در این جلسه به معرفی برنامه های اجرایی سلامت سالمندان، اهداف سند ملی سالمندان، نیازمندی ها، مشکلات و مطالبات از سایر ادارات و سازمان های مرتبط با برنامه در راستای حمایت و مراقبت ازسالمندان پرداخته شد.
دکترمیرحاج ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و پیگیری دستگاههای اجرایی به موضوع سالمندان اشاره کرد و گفتند : سالمندان از گنجینه های ما هستند و طبق آموزه‌های دینی تکریم و رسیدگی به این عزیزان باید در اولیت کاری باشد.
معاون توانبخشی بهزیستی استان بر ضرورت اهتمام دستگاه های اجرایی در اجرای طرح تحول سلامت تاکید نمود و بیان داشتند : تمام حوزه های متولی در سلامت و درمان مردم باید با قوت طرح تحول سلامت را ادامه دهندتا بتوان خدمات لازم را دراین زمینه ارائه گردد.
وی ادامه داد: با شناسایی نیازها و با بهره گیری و استفاده مناسب از منابع و ظرفیت های موجود می توان خدمات شایسته ای به سالمندان در این بخش ارائه کرد که به منظور حفظ و ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی آحاد مردم، اتخاذتدابیر مناسب، ‌ سیاستها و راهبردهای کلان در جهت رسیدن به این هدف و همچنین نهادینه کردن مدیریت، سیاستگذاری، ارزشیابی و هماهنگی در قلمرو سلامت همگانی و امنیت غذا وتغذیه، شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور برای گسترش هماهنگی وهمکاریهای بین بخشی کارگروه سلامت تشکیل و مصوبات آن قابل اجرا و پیگیری می باشد.

کد خبر: 54311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =