«مرتضوی» به‌عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شد

معاون امور مجلس ریاست جمهوری از معرفی «سید صولت مرتضوی» به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.  

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، «سید محمد حسینی» اعلام کرد: آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی، «سید صولت مرتضوی» را به‌عنوان وزیر پیشنهادی کار معرفی کرد.

وی افزود: نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار فردا (یکشنبه) در صحن علنی مجلس اعلام وصول می‌شود و بلافاصله مرتضوی با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مربوطه، ضمن تشریح برنامه‌های خود برای مدیریت وزارت کار، به سوالات نمایندگان ملت پاسخ خواهد داد.

مرتضوی ۶۱ ساله پیش از این سمت‌هایی چون بخشداری و معاونت فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور را دارا بوده و به گفته حسینی، تنوع و سطوح مسئولیت‌های اجرایی وی به گونه ای است که به خوبی از عهده مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی‌آید.

شهرداری مشهد مقدس، مدیرعاملی سازمان موقوفات آستان مقدس رضوی و ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، عضویت و ریاست هیأت مدیره بنیاد تعاون قوه قضاییه و آزادراه تهران - شمال از دیگر مسئولیت‌های مرتضوی است که از آغاز دولت سیزدهم در مقام معاون اجرایی رئیس جمهور، سرپرستی نهاد ریاست جمهوری و مسئولیت سفرهای استانی و پیگیری مصوبات این سفرها را عهده دار است.

وی همچنین در حوزه رسانه نیز فعالیت موثری داشته و مدتی مدیرمسئول روزنامه حمایت (ارگان مطبوعاتی قوه قضاییه) و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بوده است.

«مرتضوی» به‌عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شد

کد خبر: 54414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =