دیدار وزیر بهداشت با خانواده شهید مدافع امنیت، سلمان امیراحمدی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان با حضور در منزل شهید سلمان امیراحمدی، شهید مدافع امنیت که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده است، یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین‌اللهی در دیدار با خانواده این شهید بزرگوار، اظهار داشت: شهید امیراحمدی از نیروهای بسیار فعال و دلسوز کادر درمان در بیمارستان لبافی‌نژاد بود و خدمات ارزنده‌ای در حوزه سلامت، ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهید امیراحمدی عضو فعال بسیج بیمارستان لبافی‌نژاد بود، تصریح کرد: شهید امیراحمدی به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود، رسید و ما از روح بلند شهید می‌خواهیم که همه ما را شفاعت کند.

وزیر بهداشت علت تلاش دشمن برای ایجاد درگیری و اغتشاش در کشور را موفقیت‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر جوانان و نخبگان مردم ایران عنوان و تاکید کرد: دشمن با توجه به پیشرفت‌های بسیار زیادی که در طول این ۴۳ سال و به ویژه در یک سال اخیر به صورت زیر ساختی ایجاد شده، با فتنه‌انگیزی سعی دارد مانع از این پیشرفت‌ها شود.

عین‌اللهی به موفقیت‌های ایران در مهار کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته که در اوج کرونا بودیم بسیاری از مراکز درمانی ما به ویژه بیمارستان لبافی‌نژاد مشغول خدمات رسانی به مردم بودند که شهید سلمان امیراحمدی نیز در کنار سایر همکاران شبانه روز مشغول امدادرسانی به بیماران بود.

وی با اشاره به نقش بسیج در کنترل و پیشگیری از کووید۱۹ گفت: بسیج در ایام اوج همه گیری کرونا در کنار کادر درمان بود و شب و روز به مردم شریف ایران خدمت‌رسانی می‌کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به جایگاه شهدا در فرهنگ اسلامی و ایرانی گفت: قدردان شهدا هستیم و موفقیت‌های امروز به‌خاطر از جان گذشتگی شهدا بوده است. امروز به‌رغم اینکه همه دشمنان علیه انقلاب اسلامی متحد شده‌اند، اما به درخت تنومند انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد نمی‌شود و این انقلاب به دست امام زمان(عج) سپرده می‌شود که امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر: 54461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =