وزیر پیشنهادی کار تحول‌گرا است

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، مرتضوی را مدیری جهادی و تحول‌گرا خواند که مشکلات و چالش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را حل خواهد کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، سید ناصر حسینی پور در مورد سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صولت مرتضوی فردی توانمند، متعهد و دیندار است تمام عرصه‌های حاکمیت و حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی را تجربه کرده است.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مرتضوی را فردی موفق در حوزه اجرایی عنوان کرد و گفت: وی در جایگاه معاون اجرایی رییس جمهور به خوبی عمل کرده است و با کسب رای اعتماد از مجلس به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر جهادی و تحول‌گرا برای دولت مردمی آیت الله رییسی خواهد بود که می تواند مشکلات و چالش های حوزه کاری خود را به درستی مدیریت کند.

نماینده مردم گچساران، وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی را یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور عنوان کرد و بیان داشت: این وزارتخانه با همه اقشار جامعه سرو کار دارد و با توجه به مشکلات در حوزه اشتغال و معیشت امیدواریم که مرتضوی بتوان همچون گذشته در این حوزه موفق عمل کند.

حسینی پور تصریح کرد: با توجه به سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایشان می تواند رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

کد خبر: 54507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =