اعزام کاروان شکوفه‌های اردبیل به حرم رضوی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از اعزام تمامی فرزندان بهزیستی استان به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه علی بن موسی‌الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایکنا از اردبیل، آیین بدرقه فرزندان خانه شکوفه‌های اردبیل به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه علی بن موسی‌الرضا(ع) تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان، ۲۶ مهرماه با حضور مدیرکل، معاون امور اجتماعی، مسئول و کارکنان خانه برگزار شد.

در این آیین حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، در خصوص برنامه اعزام فرزندان تحت پوشش به مشهد مقدس گفت: در راستای فعالیت‌های مختلف ویژه فرزندان تحت پوشش سازمان، امسال توفیقات الهی حاصل شد تا تمامی فرزندان واجدالشرایط مقیم در خانه و مورد حمایت خانواده تحت پوشش در فواصل زمانی معین به بارگاه ملکوتی امام هشتم مشرف و از فیوضات معنوی این سفر پر خیر و برکت بهره مند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: به منظور تقویت باورهای دینی، بالابردن روحیه ایمان و آشنایی فرزندان با آداب زیارت ائمه اطهار(ع)، آخرین گروه از فرزندان تحت حمایت بهزیستی استان، به تعداد ۴۵ نفر با همراهی مربیان مرکز به حریم قدس رضوی اعزام و تعداد بیشتری از این فرزندان، زیارت اولی ها هستند که جشن ویژه ای هم بعد از اولین زیارت برای آنان تدارک دیده شده تا حلاوت و شیرینی این سفر معنوی تا سال‌ها در یاد و خاطره این فرزندان نقش ببندد.

کد خبر: 54539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =