حضور رئیس پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور در گلستان

رئیس پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور به منظور آشنایی با مسائل و مشکلات مدجویان جامعه هدف بهزیستی گلستان در این استان حضور یافت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ محمد مهدی امیری رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور در سفر به گلستان ضمن دیدار با سرپرست این اداره کل به طور سرزده از اورژانس اجتماعی گرگان بازدید کرد. این بازدید به همراه سرپرست بهزیستی گلستان و کارشناسان مرکز پذیرش به منظور بررسی مشکلات این حوزه انجام شد.

در ادامه این مسئول کشوری به همراه گروه های هدف بهزیستی کشور و هیات همراه دیداری را با سرپرست بهزیستی گلستان انجام داد.

امیری در ادامه جلسات و بازدید های خود در راستای خدمت رسانی بهتر و بررسی دستورالعمل های حوزه پذیرش و هماهنگی نشستی را با کارشناسان این حوزه در بهزیستی گلستان برگزار کرد.

وی در این نشست بر آگاهی کارشناسان بهزیستی از گلوگاه ها و چالش ها موجود مددجویان تاکید کرد و عنوان نمود که ارائه خدمت درست در گروه آشنایی با همین چالش هاست.

همچنین برگزاری میز خدمت در مسجد موسی بن جعفر (ع) کوی انجیراب و دیدار با مردم این منطقه از شهر گرگان از دیگر برنامه های رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور بود.

امیری در این دیدار به همراه عارف کیائی سرپرست بهزیستی گلستان با حضور در بین مردم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردمی پرداخت.

کد خبر: 54540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =