برگزاری جلسه شورای معاونین بهزیستی گلستان

جلسه شورای معاونین بهزیستی گلستان با حضور رئیس پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ جلسه شورای معاونین بهزیستی گلستان با حضور محمد مهدی امیری رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور در سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بهزیستی گلستان برگزار شد.

رئیس پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور با بیان اینکه تفکر جزیره ای در بهزیستی جایگاهی ندارد، گفت: همه معاونت ها و دفاتر بایستی در ارائه خدمت با هم هماهنگ باشند.

محمد مهدی امیری افزود: مددجویان باید توانمند شوند و سیاست ما در سازمان این است که از پرداخت مستمری به سمت توانمند سازی آنها پیش رویم.

وی با بیان اینکه مددکاران بهزیستی باید قوی ظاهر شوند، ابراز کرد: مددکاران باید تلاش کنند که با آموزش و توانمند سازی مددجویان را توانمند کنند.

امیری اضافه کرد: بایستی بر روی توانمند سازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن کار شود و بخصوص در حوزه زنان سرپرست باید کارهای بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: متاسفانه مشکلات معیشتی و اجاره بها مسکن برای مردم و بخصوص جامعه هدف بهزیستی خیلی سخت شده است.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور عنوان کرد: این اداره دوازده شرح وظیفه در کنار سایر معاونت ها دارد، گاهی دستورالعمل ها را می نویسیم و بلافاصله آن را اصلاح می کنیم.

وی افزود: تغییر دستورالعمل ها به این دلیل است که شرایط جامعه در حال تغییر است.

در ادامه سرپرست بهزیستی گلستان گفت: ارائه خدمات الکترونیکی منجر به کاهش هزینه مددجو می شود.

عارف کیانی ابراز کرد: زیر ساخت های فناوری، اطلاعات، آشنایی از اطلاعات موجود و دستورالعمل های حوزه های مختلف می تواند منجر به کاهش هزینه های مددجویان شود.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش مددکاران بایستی وقت بیشتری را اختصاص دهیم.

در پایان این جلسه نیز رئیس پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور از سرپرست بهزیستی گلستان به منظور ارتقای حوزه پذیرش گلستان تقدیر کرد.

کد خبر: 54542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =