استفاده از ظرفیتهای جامعه هدف بهزیستی

چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ جلسه ای به منظور هماهنگی و برنامه ریزی درخصوص ارائه خدمات آموزش فنی و حرفه ای به جامعه هدف بهزیستی با حضور مدیرکل، معاون پیشگیری و معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان، معاون آموزشی مرکز فنی و حرفه ای و کارشناسان حوزه های توانبخشی، اموراجتماعی و مشارکت های مردمی بهزیستی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان در محل مدیریت بهزیستی کردستان برگزار گردید.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی، حسین رسولی؛ مدیرکل بهزیستی کردستان ضمن قدردانی از تعامل مطلوب مرکز آموزش فنی و حرفه ای در خصوص توجه ویژه به جامعه هدف سازمان، اظهار داشت : ظرفیتهای خاصی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای وجود دارد که می توان ظهور و نمود آن را در اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان بهزیستی مشاهده کرد.

نشست هم اندیشی بهزیستی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای کردستان به منظور استفاده از ظرفیتهای جامعه هدف

رسولی در ادامه، پیشنهاد کرد :

۱. بهزیستی کردستان نسبت به شناسایی متقاضیان دوره های مرکز آموزش فنی و حرفه ای اقدام و لیست مشخصات آنها را به فنی و حرفه ای ارسال نماید.

۲. بهزیستی استان نسبت به پیگیری از سازمان در خصوص جذب اعتبار در راستای معرفی جامعه هدف به آموزشگاههای آزاد، اقدام نماید.

سپس محمد قماشچی؛ معاون آموزشی مرکز فنی و حرفه ای کردستان ضمن بیان آمار و عملکردی از افراد معرفی شده از سوی بهزیستی استان طی سالهای گذشته و قول همکاری و تعامل بیشتر در زمینه آموزش جامعه هدف بهزیستی در سالهای آتی، مواردی را مطرح نمود. از جمله اینکه :

۱. در جلسات بعدی، از نمایندگان کانون امور صنفی آموزشگاههای آزاد به منظور بهره مندی از ظرفیتهای آنها دعوت بعمل آید.

۲. مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان، لیست کلاسهای دولتی و خصوصی را به تفکیک هر شهرستان تهیه و به بهزیستی ارسال نماید.

۳. مرکز آموزش فنی و حرفه ای کردستان، لیست اسامی جامعه هدف بهزیستی را که از سال ۱۳۹۹ موفق به اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای شده اند؛ با مشخصات کامل و حرفه موردنظر به تفکیک هر شهرستان به بهزیستی ارسال نماید.

۴. درصورت وجود مکان مناسب در بهزیستی و مراکز مثبت زندگی شهرستانها، مرکز آموزش فنی و حرفه ای اقدام به تجهیز و راه اندازی کلاسها و ارائه آموزشهای مربوطه نماید.

کد خبر: 54546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =