ورزش یکی از راه های کاهش استرس شغلی

جلسه برنامه ریزی ورزشی و برنامه های فوق برنامه بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه برنامه ریزی ورزشی و برنامه های فوق برنامه بهزیستی استان با حضور مدیرکل، معاون پشتیبانی، کارشناس مسئول تربیت بدنی و فوق برنامه ستاد و رابطین تربیت بدنی شهرستان های تابعه در سالن شهید فیاض بخش ستاد برگزار شد.

دکتر منطقی در این دیدار با تاکید بر لزوم اجرای برنامه های فوق برنامه مانند ورزش و تاثیر آن بر روحیه پرسنل و حسن انجام وظایف محوله ابراز داشتند : نیاز و احتیاج اجرای این برنامه ها در زمان پسا کرونا بیش از پیش احساس می شود و باید در این راه از تمام ظرفیت موجود بهرمند شد.

وی ورزش را و به ویژه ورزش های گروهی را یکی از راه های نشاط، شادابی و کاهش استرس شغلی بیان و حیاط و ادامه دهند ورزش و کارهای گروهی را اخلاقیات، استفاده از روش های نوین، استفاده از تجربیات، همراهی و مشارکت یک مجموعه بیان داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن خواستار ارتقاء سطح ورزش آقایان و بانوان به یک میزان در پایان سخنان خود افزودند : همان طور که گفته شد برنامه ریزی برای ارتقاء برنامه های فوق برنامه میزان حضور و مشارکت پرسنل است و در این راه باید پذیرای انتقادات در کنار پیشنهادات بمنظور رفع مسائل بود.

کد خبر: 54558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =