برگزاری جلسه توجیهی طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله

جلسه توجیهی _ آموزشی طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله، صبح امروز با حضور کارشناس مسئول استانی این طرح، روانشناس طرح، کارشناس واحد پیشگیری بهزیستی کردستان، کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه یک و دو سنندج و مدیران پیش دبستانی در محل سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، در این جلسه رعدی؛ کارشناس مسئول بهزیستی کردستان، گزارشی از اجرای طرح در سالهای گذشته را ارائه و توضیحاتی در خصوص ضرورت و اهمیت طرح بیان نمود.

سنندج | برگزاری جلسه توجیهی طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله

در ادامه کارشناسان بهزیستی سنندج، توضیحاتی را در خصوص استفاده از سامانه غربالگری اضطراب، ارائه کرده و ضمن راهنمایی حاضرین، به سوالات آنان نیز پاسخ دادند.

در پایان جلسه مقرر گردید، اطلاعات لازم در خصوص ثبت در سامانه و تیزر تهیه شده توسط بهزیستی، در اختیار مدیران پیش دبستانی های استان قرار گیرد.

سنندج | برگزاری جلسه توجیهی طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله

گفتنی است، طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله در خصوص پیشگیری از اضطراب کودکان، از سالهای قبل در مهدهای کودک و پیش دبستانی ها برگزار می شد که با توجه به شروع کرونا و تعطیلی مهدهای کودک، سازمان بهزیستی کشور با راه اندازی سامانه ای خاص، این طرح را بصورت مجازی اجرا نموده است.

کد خبر: 54562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =