نشست اداری کارکنان بهزیستی فیروزکوه

در بهزیستی فیروزکوه نشست اداری کارکنان این نهاد شهرستان فیروزکوه با حضور مدیرکل، معاونین و مسئولین بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازروابط عمومی بهزیستی استان تهران در قرار بهزیستی شهرستان فیروزکوه نشست و ملاقات چهره به چهره با حضور مدیر، معاونین و مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات بهزیستی فیروز کوه با مدیرکل، معاونین و مسئولین ستادی برگزار شد. در این نشست چند ساعته مستقیم و چهره به چهره موضوعات اداری، مشکلات و چالش های بهزیستی شهرستان بطور مستقیم به سمع و نظر حاضرین قرار گرفت که پس از نقد وبررسی و جمع بندی از سوی مدیر کل بهزیستی استان تهران دستوراتی به منظور مرتفع نمودن چالش و مشکلات مطروحه صادر شد.

سمانه زمانی مدیر کل بهزیستی استان تهران ضمن تشکر از میزبانی بهزیستی شهرستان دربرگزاری قرار به زیستی و هماهنگی دیدار با مسئولین و مقامات سایر ادارات و نهاد های اجرایی شهرستانی بیان داشت: قرار به زیستی فرصت دیدارمستقیم و بی واسطه بررسی و طرح مشکلات وچالش های هر یک از شهرستانهای تابعه است و انتظار میرود از این فرصت بنحوه مطلوب بهره بری و دستاورد های خوبی حاصل شود.

زمانی ادامه داد: طرح مشکلات و چالش ها منوط به برگزاری قرار به زیستی نیست بلکه مجموعه بهزیستی ستادی سوای برگزاری اینگونه نشست ها بصورت جهادی آماده دریافت انتقادات، پیشنهاد و ارائه راهکارهای تسهیل و مرتفع نمودن مشکلات و موضوعات عموم کارکنان و جامعه هدف در حوزه اجرایی حسب مقررات و قوانین و امکانات می باشد.

زمانی تصریح نمود: یک از برنامه های قرار به زیستی که ما انرا دنبال میکنیم همگرایی بیشتر بین مجموعه بهزیستی با سایر دستگاه های اجرایی است چراکه لازمه حل و فصل موضوعات و مشکلات اجتماعی مشارکت همگانی است.

وی افزود: در برخی از شهرستان هایی که زیر ساخت اجرا و اقدامات بهینه برای فعالیت های تخصصی بهزیستی به جامعه هدف و سلامت اجتماعی همان شهرستان وجود ندارد و یا گاها گروه های هدف نیاز به حمایت های معنوی و مالی مضاعفی دارند، ملاقات هایی در سطح فرمانداران بعنوان نماینده عالی دولت، شهرداران، نمایندگاه ولی فقیه و ائمه جماعات و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان برقرار می شود و بحمدالله در این چند قرار به زیستی نتایج قابل توجه و کم نظیری حاصل شده است وبنوبه خود از در همین جا از همه بزرگواران و عزیزان و جهادگران عرصه خدمت تشکر میکنم.

در پایان با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد این نشست پایان یافت.

کد خبر: 54566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =