لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت ایثارگران در دستگاه‌ها

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی شد و تصریح کرد: دولت اعتبارات خوبی را برای بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت رفع مشکلات حوزه ایثارگری تخصیص داده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، رضا رحیمی نسب در جلسه شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه برکت یاد و خاطره شهدا در جامعه جاری و ساری است، اظهار کرد: خدمت به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیق الهی است.

وی با بیان اینکه همه مسئولانی استانی و کشوری نسبت به خانواده های شاهد و ایثارگر مسئولیت دارند، افزود: دستگاه های اجرایی اهتمام لازم را در اجرای قوانین و بخش نامه های مربوط به ایثارگران را داشته باشند.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران با تاکید بر لزوم حضور مشاوران امور ایثارگران در دستگاه ها، عنوان کرد: مشاوران امور ایثارگران می توانند در راستای رفع مشکلات کارگشا باشند و از تشریفات فاصله بگیرند.

رحیمی نسب، آحاد جامعه را نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئول دانست و بیان کرد: باید شان و منزلت ایثارگران در جامعه نهادینه و حفظ شود، زیرا ایثارگران از مهمترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند تا این کشور و نظام و ملت عزت و اقتدار داشته باشند.

وی با بیان اینکه تکریم فرزندان شاهد و ایثارگر باید در دستور کار دستگاه ها باشد، گفت: امروز خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و از انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و دستاوردهای کشور دفاع می کنند.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، رویکرد دولت سیزدهم را عملیاتی کردن قوانین مربوط به ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت یک سال از دولت سیزدهم شاهد صدور شش ابلاغیه ملی و استانی در حوزه ایثارگران بودیم.

رحیمی نسب، همچنین خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی شد و تصریح کرد: دولت اعتبارات خوبی را برای بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت رفع مشکلات حوزه ایثارگری تخصیص داده است.

کد خبر: 54960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =