پیشرفت کشور مرهون روحیه بسیجی است

مشاور مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در امور ایثارگران گفت:پیشرفت و آبادانی کشور مرهون روحیه بسیجی است که در هر عرصه ای امکان اجرا دارد.

به گزارش آتیه آنلاین، مهدی باقری اظهار داشت : نشست امروز در راستای طرح مطالب و مسائلی تشکیل شده که در حوزه بسیج نیازمند پیگیری است.
وی اضافه کرد : بنای ما در حوزه ایثارگران تامین اجتماعی بر این است که تغییرات رو به پیشرفت را در این حوزه ایجاد کنیم.
وی ادامه داد : جامعه ما به ایثارگران و خانواده شهدا نگاه ویژه دارند.
باقری تصریح کرد : مطالبه مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی از مجموعه فعال در حوزه ایثارگری حل مشکلات و مسائل مرتبط با جامعه ایثارگران سازمان است.
مشاور مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در امور ایثارگران افزود : مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی همچنین در انجام امور مرتبط با ایثارگران نهایت تعامل و همکاری را داشته است.
وی در ادامه بیان داشت :ما در حوزه ایثارگری به صورت کاملاً برنامه‌ریزی شده به دنبال حل چالش‌های ۱۰ هزار ایثارگر سازمان تامین اجتماعی هستیم. ما به دنبال ایجاد ساختاری در راستای طرح مسئله توسط ایثارگران سازمان تامین اجتماعی بوده و نیز در این حوزه مطالبه برطرف کردن مشکلات را داریم.
باقری گفت : ما در راستای برگزاری همایش های ایثارگران علاوه بر بررسی مشکلات تمامی جامعه ایثارگری به دنبال حل مشکلات پرتکرار نیز هستیم.
سردار بختیاری فرمانده قرارگاه نصر در جریان همایش ایثارگران و بسیجیان ادره کل شرق سازمان تامین‌اجتماعی سخنانی در تقدیر از بسیجیان و ایثارگران بیان کرد.
همایش ایثارگران و بسیجیان اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران به مناسبت هفته بسیج امروز، چهارشنبه دوم آذر با حضور معاونان، مدیران، کارکنان و جمعی از ایثارگران و بسیجیان اداره کل شرق سازمان تامین اجتماعی و مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران در مجتمع نگین غرب برگزار شد.
در بخشی از این مراسم نیز با حضور مهدی باقری، مشاور مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در امور ایثارگران و مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران از جمعی از بسیجیان اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 55591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =