شیرخوارگاه‌ها در سراسر کشور نوسازی و تجهیز می‌شوند

رئیس سازمان بهزیستی کشور در اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح اقدامات این سازمان در زمینه قانون جوانی جمعیت، گفت: براساس ماده ۲۳ قانون جوانی جمعیت شیرخوارگاه‌ها در سراسر کشور نوسازی و تجهیز می‌شوند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از سازمان بهزیستی کشور، «علی‌محمد قادری» اقدامات این سازمان را در زمینه قانون جوانی جمعیت تشریح کرد و گفت: ماده ۲۳ این قانون به تکالیف سازمان بهزیستی اشاره دارد که بر همین اساس شیرخوارگاه‌ها در سراسر کشور نوسازی و تجهیز می‌شوند.

فعالیت ۳۳۷ مشاور امور خانواده و بانوان وزارت رفاه در سراسرکشور

«نرجس بختیارخلج» مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده نیز در این نشست از فعالیت ۳۳۷ مشاور امور خانواده و بانوان در دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر کشور خبر داد.

یادآوری می‌شود، در این نشست همچنین «داریوش ابوحمزه» معاون رفاه اجتماعی، «سیدمحمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع، «سجاد طاهری» معاون بیمه‌ای، هماهنگی و امور استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و «پدرام کرباسیان» مشاور وزیر در امور جمعیت گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در موضوع جمعیت را ارائه کردند.

کد خبر: 55598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =