بازدید مدیران تاپیکو از پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس

مدیرعامل، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره به همراه جمعی از مدیران شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با حضور در پالایشگاه شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، در راستای نظارت میدانی تاپیکو از شرکت‌های غیرمدیریتی خود، روز پنجشنبه ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱ مدیران ارشد هلدینگ تاپیکو از پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس بازدید کردند. در این بازدید که با حضور چندی از مدیران پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس برگزار شد دکتر اسم خانی مدیرعامل تاپیکو، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران، مهندسان و کارگران این شرکت در خصوص افزایش تولید و بهبود روندهای اجرایی، بر اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت، همچون ترین چهارم CCR و تولید آمونیاک که موجب تبدیل‌شدن این شرکت به یک پتروپالایشگاه خواهد شد، تأکید کردند.

ایشان همچنین ضمن بررسی وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای، تولید محصولات جدید و جلوگیری از هدررفت منابع را جز اولویت‌های اصلی شرکت بر شمردند و بر حمایت تاپیکو برای اجرای این اهداف تأکید کردند.

لازم به ذکر است ۴۹ درصد مالکیت پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس که نام رسمی آن شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس است در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) است، این پالایشگاه به‌عنوان نخستین پالایشگاه طراحی شده بر اساس خوراک میعانات گازی با ظرفیت ۳۶۰ هزار بشکه در روز شامل واحدهای تقطیر، پالایش گاز مایع، تبدیل کاتالیستی، پالایش نفتا، ایزومریزاسیون، پالایش نفت سفید و نفت گاز باهدف تولید بنزین، گازوئیل، گاز مایع و سوخت جت در کنار پالایشگاه نفت بندرعباس ساخته شده است و بزرگ‌ترین تولیدکننده بنزین کشور است.

کد خبر: 55606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =