وجوه مشترک وزارت کار و شهرداری تهران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وجوه مشترک بسیاری بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری تهران وجود دارد که باید از این فرصت بهره برداری لازم را داشت.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، صولت مرتضوی امروز در جریان مراسم امضای تفاهم‌نامه وزارت کار و شهرداری تهران در خصوص نوسازی بافت های فرسوده با مشارکت تعاونیهای مسکن اظهار داشت :وجوه مشترک فراوانی در حوزه های مختلف وبین وزارت کار و شهرداری تهران دیده شده است.
وی افزود: اقدامی که در راستای توسعه تعاون به منظور ساماندهی بافت های فرسوده شهری دیده شده گام بلندی است‌ و در این راستا با مشارکت مردمی و با بهره مندی از تسهیلات بانکی و منابع شهرداری نوسازی بافت های فرسوده صورت می گیرد.
وزیر کار ادامه داد:امیدواریم این ایده در زمان کوتاه مشکلات بافت های فرسوده را حل کرده و از سوی دیگر کمک شایان توجهی به نهضت ملی مسکن داشته باشد.
وی بیان داشت : از همراهی های شهرداری در حوزه نوسازی بافت های فرسوده با مشارکت بخش تعاون وزارت کار و تعاونی ها سپاسگذاریم.

نوسازی بافت‌های فرسوده تهران با همکاری تعاونی‌ها
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت :در جریان تفاهم نامه وزارت کار و شهرداری تهران نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهر تهران با یاری و مشارکت تعاونی ها درنظر گرفته شده است.
مهدی مسکنی امروز در جریان مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت کار و شهرداری تهران اظهار داشت: این تفاهم نامه با اهداف اجتماعی و در راستای نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران امضا می شود.
وی افزود:این نوسازی ها با محوریت تعاونی ها و با همکاری مردم در شهر تهران صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: همچنین در راستای محله محوری و نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده اساسنامه ای تهیه و تنظیم شده است.

کد خبر: 55609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =