ثبت‌نام سی‌وچهارمین جشنواره ملی امتنان تا ۱۰ آذرماه تمدید شد

به دنبال درخواست‌های متعدد استان‌ها و استقبال جامعه کار و تولید و با هدف فرصت‌سازی عادلانه برای جامعه مخاطب، زمان ثبت‌نام کارگران، گروه‌های کار نخبه و کارفرمایان واحدهای اقتصادی در سامانه جشنواه ملی امتنان تا ۱۰ آذر سال جاری تمدید شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنا بر اعلام اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این جشنواره هر سال با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه می‌توانند برای شرکت در جشنواره تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان با توجه به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب از جمله اهداف برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از کارگران است.

بنا بر اعلام اداره کل امور اجتماعی، در جهت اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و ضوابط اجرایی آن ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها، اقدام به شناسایی و انتخاب کارگر

کد خبر: 55618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =