«بسیج قدرتمند» در میدان‌هاست تا فضلیت‌های انقلاب زنده بماند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز به لطف الهی، «بسیج قدرتمند» در میدان‌هاست تا فضلیت‌های انقلاب زنده بماند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدصولت مرتضوی هم‌زمان با هفته بسیج در جمع بسیجیان و نمازگزاران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور حمیدرضا الله بداشتی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و اعضای شورای فرماندهی مرکز، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های ویژه مقاومت بسیج سازمان‌های تابعه برگزار شد، به تبیین بسیج و تفکر بسیجی پرداخت.

وی گفت: زیباترین سخن درباره بسیج را باید در کلام حضرت امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی) جستجو کرد که فرمودند «بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است».

مرتضوی با اشاره به اینکه بسیج و پایگاه بسیجی اساساً مکانی است که انسان‌ها از خود می‌گذرند و به خداوند رحمان می‌پیوندند، تصریح کرد: بسیج محل عروج است و تشکیل آن را انبیاء و اوصیاء امضاء کرده‌اند.

وی با تأکید بر این که بسیج آمد و بساط ظلم و ستم و استکبار را در هم ریخت، تصریح کرد: بسیج تمام دسیسه‌ها را ناکام گذاشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در جنگ ایران و عراق، استکبار با تمام توان وارد شده بود اما بسیج، مردانه و با ابزار و اندیشه پاک اسلامی ایستاد؛ اندیشه پاک به معنای خدا را دیدن و خود را ندیدن است که این تفکر در بسیج وجود دارد.

مرتضوی با تأکید بر این که اندیشه اسلامی، جان‌فشانی برای اعتلا است، اظهار کرد: اندیشه اسلامی به معنای خود را فدای خلق کردن و کار برای رضای خداست.

وی اظهارکرد: بسیج بساط آمریکا و هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست. از عظمت اسلام در عراق و شام دفاع کرد و ابهت آمریکا را در عراق نابود و سفره داعش را جمع کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بسیج قدرتمند برای اعتلای اسلام و عظمت انقلاب و دفاع خون شهدا همواره باید راست قامت بماند.

مرتضوی افزود: بسیج طمع جهانخواران را برای تصرف جغرافیای جهان اسلام کور کرد.

وی بیان کرد: در این جنگ ترکیبی استکبارساخته، تفکر بسیجی بر طرح های شوم دشمن فائق خواهد آمد.

مرتضوی تمامی همکاران و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بسیجی دانست چرا که همگی دارای روحیه ایثارگری و جهادی هستند.

کد خبر: 55619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =