اشتغال ۲۰۱ ایثارگر در حوزه فعالیت اداره‌کل تأمین اجتماعی شرق تهران

مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران با اشاره به اینکه تعداد ۲۰۱ نفر از جامعه ایثارگران در اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران و شعب زیرمجموعه در حال فعالیت هستند، گفت: این اداره کل از حیث کمی و کیفی حضور و فعالیت ایثارگران به عنوان کارکنان فعال سازمان تأمین اجتماعی در زمره برترین‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین، بختیار ملکی چهارشنبه در همایش ایثارگران و بسیجیان اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج به عنوان نیروی کارآمد برای تمامی میدان‌ها به شمار می‌رود و همکاران ما در این اداره کل تامین اجتماعی این کلام رهبرمعظم انقلاب اسلامی را در راستای کارآمدی معنا کرده‌اند.

وی همچنین در ادامه با تقدیر از تلاش مجدانه تمامی کارکنان اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران در راستای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: بانوان شاغل در اداره کل شرق تهران نیز علاوه بر تلاش در راستای تحقق اهداف سازمانی و بسترسازی جهت ارائه بهینه خدمات به بیمه‌شدگان، وظایف مرتبط با همسری و مادری را در خانواده عهده‌دار هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران همواره انصاف را در راستای ارتباط با مخاطبان و بیمه شدگان مدنظر دارند، اضافه کرد: بسیجیان این اداره کل در تمامی مراسم و آیین‌های مختلف سازمانی در راستای ارائه و گسترش خدمات، حضور فعالانه خود را به ثبت رسانده‌اند.

جزییات آماری ایثارگران شاغل در اداره‌کل تأمین اجتماعی شرق تهران

ملکی در ارتباط با آمار اشتغال خانواده ایثارگران در اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران اظهار داشت: در سطح اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران و شعب تحت مدیریت، تعداد ۴ نفر جانباز، ۹۳ فرزند جانباز، ۷ رزمنده، ۴ فرزند رزمنده، ۷۶ فرزند شهید، ۱۰ نفر خواهر و ۴ نفر برادر شهید و همچنین تعداد ۳ فرزند آزاده مشغول به کار و خدمت‌رسانی به جامعه مخاطبان سامان تأمین اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: در مجموع تعداد ۲۰۱ نفر از ایثارگران در حوزه اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران اشتغال و فعالیت دارند که در این ارتباط این مجموعه از برترین‌ها است.

مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران در خصوص بسیجیان و ایثارگران بیان کرد: بسیجی باید خوش قول، منظم و خوش اخلاق بودن را در سرلوحه کارهای خود در راستای وظایف شغلی قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه در مقام شهید، شهادت و بسیجی کتاب‌های بسیار نوشته شده و رشادت‌ها در این خصوص فراوان است، بیان داشت: امروز ثمره آن شهادت‌ها امنیت ایجاد شده در کشور است.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: از بسیجیان و ایثارگران در حوزه کارهای سامانی انتظار این است التیام‌بخش زخم‌ها باشند و در تمامی عرصه‌ها به خصوص ارائه خدمات در قالب نیروی انسانی سازمان تأمین اجتماعی به خوبی ایفای نقش داشته باشند.

کد خبر: 55620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =