4 هزار کارگر در کرمانشاه بسیجی هستند

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه استان کرمانشاه با بیان اینکه در هفته بسیج برنامه های مختلفی از جمله اجرای طرح شیفت ایثار و برپایی میز خدمت درنظر گرفته شده است، گفت: ۴ هزار کارگر در کرمانشاه بسیجی هستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، فریدون داوری با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون جامعه کارگری در ایجاد تحولات اجتماعی نقشی تاثیرگذار داشته است.

وی با اشاره به تقدیم ۱۴ هزار شهید از جامعه کارگری، افزود: پشتیبانی و حمایت کارگران در دفاع مقدس و حمایت مالی کارفرمایان در جنگ تحمیلی، اعزام هزاران رزمنده در استان کرمانشاه با تقدیم ۳۳۰ شهید کارگری گویای این مدعا است.

سرهنگ داوری تصریح کرد: در دوران تحریم بیشترین فشار اقتصادی به قشر کارگر وارد شد که از خودگذشتگی کارگران و کارفرمایان برای دستیابی به خودکفایی کشور به منظور بی اثر کردن تحریم ها سبب سربلندی ایران اسلامی شد.

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تلاش بسیج جامعه کارگری این است که موانع تولید را در استان کرمانشاه برداشته یا در راستای به حداقل رساندن آن کمک کند.

سرهنگ داوری تصریح کرد: از جمله برنامه های راهبردی بسیج کارگری اجرای طرح شهید کریمی در راستای رفع موانع تولید است که در این راستا با هماهنگی دستگاه های اجرایی کارهای خوبی انجام شده است.

وی همچنین به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید و تشکیل ستاد تسهیل استان با همکاری خانه صنعت، شرکت شهرکهای صنعتی و اداره صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: برنامه های متنوعی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج درنظر گرفته شده که اجرای طرح شیفت ایثار از جمله اقدامات مهم و تاثیرگذار است.

سرهنگ داوری خاطرنشان کرد: در قالب طرح شیفت ایثار کارگران بسیجی در راستای حفظ تولید کارخانه جات و کمک به کارخانه هایی که مشکلات اقتصادی دارند، بدون مزد کار می کنند.

وی همچنین از اجرای طرح راهیان پیشرفت که طی آن دانش آموزان و دانشجویان به منظور آشنایی با توانمندی های صنعتی استان در مراکز صنعتی حضور می یابند، خبر داد.

سرهنگ داوری گفت: طرح هم آورد سفیران امیدآفرین هم در هفته بسیج اجرا خواهد شد که طی آن کارفرمایان و مدیران کارخانه جات موفق در مدارس و دانشگاه ها به منظور امیدآفرینی در جامعه حضور می یابند.

وی برگزاری جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی در راستای ایجاد همدلی و همزبانی میان جامعه کارگران و کارفرمایان را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: همچنین طرح در خدمت تولید با برپایی میزهای خدمت به منظور رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان با همکاری سازمان بسیج ادارات اجرا می شود.

سرهنگ داوری برگزاری مراسم یادواره شهدای کارگری به منظور تجلیل از خانواده شهدای کارگر را از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان کرمانشاه اعلام کرد.

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموعا ۴ هزار کارگر بسیجی در استان کرمانشاه عضو بسیج جامعه کارگری هستند.

کد خبر: 55629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =