حضور نمایندگان اداره کل امور استانهای وزارت تعاون در اردبیل

جلسه شورای معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با حضور نمایندگان اداره کل امور استانهای وزارت متبوع برگزار شد.  

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ بهروز رحیم زاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ضمن خیر مقدم به نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : ارائه خدمت به فعالان حوزه کسب و کار اعم از کارگران، کارفرمایان از افتخارات بزرگ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و تلاش می شود با جدیت و کوشش بیشتر خدمات مطلوب به جامعه هدف داده شود تا ضمن ایجاد رضایتمندی در آنها، زمینه تحقق کامل اهداف و ماموریت های سازمانی فراهم شود.

بهروز رحیم زاده افزود: به رغم اینکه در درون و برون سازمان، با برخی مسائل و مشکلات مواجه هستیم، تلاش می شود با همراهی تمامی همکاران، ماموریت های سازمانی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

ایشان حضور نمایندگان اعزامی از وزارت متبوع در استان و بازدید های میدانی از ادارات تابعه را بسیار موثر و مهم ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با راهنمایی های به عمل آمده از سوی تیم اعزامی گام های موثری در تحقق اهداف سازمانی برداشته خواهد شد.

کد خبر: 55681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =