نقش کلیدی روابط عمومی ها در تبیین دستاوردهای دولت

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی ها گفت : روابط عمومی ها می توانند در تبیین و اطلاع رسانی درست دستاوردهای دولت نقش کلیدی ایفا کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان علی جهانی روز شنبه پنج آذر در نشست مجمع شورای روابط عمومی های استان با بیان اینکه روابط عمومی مغز متفکر هر سازمان و دستگاه اجرایی است، اظهار داشت : روابط عمومی، هنر و علم ارتباط است که با تفکری مثبت درون و برون یک سازمان را به هم پیوند می دهد و هدف و چگونگی کلید برنامه ها را ترسیم و مشاوری امین برای مدیر و کلیه کارکنان دستگاه است.

وی با اشاره به اینکه تصویر سازی بخش مهمی از وظیفه یک روابط عمومی خلاق است، افزود: یک روابط عمومی اثر گذار و به روز با تصویر سازمانی درست و واقعی می تواند نوعی ارتباط منطقی و صحیح را میان سازمان، روابط عمومی و مردم ایجاد کند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان بیان داشت : به روز بودن و آشنایی با علم روز ارتباطات از طریق آموزشهای تخصصی و تجهیز امکانات روابط عمومی نقش تاثیر گذار در شناساندن سازمان ها به جامعه دارد که به این مقوله مهم باید توجه ویژه ای کرد.

جهانی در ادامه با تاکید بر حمایت و اهمیت مدیران روابط عمومی به عنوان سربازان جهاد تبیین، تصریح کرد : امروز در راستای جهاد تبیین که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند بایستی آنچه به تقویت جایگاه روابط عمومی ها کمک می کند که همان درک مدیریت ارشد سازمان ها نسبت به اهمیت موضوع و آگاهی از نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف و مأموریت های سازمانی و نظام اسلامی است تلاش شود.

کد خبر: 55682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =