۵۴ درصد اشتغال تعهد شده استان مرکزی محقق شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۵۴ درصد از هدف‌گذاری ایجاد اشتغال ۱۴۰۱ استان مرکزی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، گردشگری و خدماتی محقق شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان مرکزی، «جمشید امیدی» درکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به هدف‌گذاری ایجاد ۲۳ هزار و ۸۳۶ شغل در سال جاری گفت: علاوه بر اشتغال دولتی، اشتغال در بخش‌خصوصی و تعاونی از جمله اشتغال در مشاغل خانگی، واحدهای تولیدی و خدماتی مورد توجه است.
براساس مصوبات شورای عالی اشتغال تمام دستگاه های اجرایی باید اطلاعات شاغلین خود را به صورت برخط در سطح استان و شهرستان در" سامانه رصد اشتغال کشور" ثبت کنند. اطلاعات و داده های دقیق و جامع بازار کار و اشتغال از طریق این سامانه در اختیار ریاست جمهور و سیاستگذاران کشور قرار می گیرد تا بتوانند به عنوان ابزاری ارزشمند در طراحی سیاست ها و برنامه های اشتغال بین ذینفعان اصلی بازار کار، از آن بهره ببرند.
تعداد ۴۵۰ فرصت شغلی توسط دستگاه های اجرایی شهرستان خنداب در بخش های مختلف اقتصادی در سامانه رصد کشور ثبت شده است که معادل ۶۱ درصد از اشتغال هدفگذاری شده در شهرستان خنداب است.

کد خبر: 55695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =