بسیج از دل مردم و در کنار مردم است

سردار نجات، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: بسیج از دل مردم برآمده و در کنار مردم خواهد بود.

به گزارش آتیه آنلاین، سردار محمد حسین نجات امروز دوشنبه در جریان همایش هفته بسیج سازمان تامین‌اجتماعی اظهار داشت: در تمامی شرایط هر کسی به کمک نیاز داشته باشد بسیجیان در میدان حاضر می شوند.
فرمانده قرارگاه ثارالله در ادامه داد: امروز در هر جایی بسیج به مساعدت های لازم را خواهد داشت.
وی بیان کرد : به بهانه مرگ خانم مسا امینی جبهه گسترده ای به سرکردگی آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی تشکیل شده و سعی داشت مردم را برای مبارزه به خیابان ها دعوت کند. جبهه بزرگ جهانی با محوریت آمریکا در دو ماهه اخیر تشکیل شده است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : زنان ما پس از انقلاب در تمامی صحنه های اجتماعی کشور حضور دارند و هیچ محدودیتی برای زنان در کشور ما وجود ندارد.
وی اضافه کرد : در مدتی که در تهران اغتشاشات شکل گرفته از جمع برادران نیروی انتظامی بیش از ۱۲۰۰ نفر زخمی و چندین تن شهید شدند. باید گفت آمریکایی ها سه چالش بزرگ را برای خود در قالب چین، روسیه و حکومت هایی که لیبرال دموکراسی غرب را قبول ندارند و در راس آنها جمهوری اسلامی مطرح می کنند.
فرمانده قرارگاه ثارالله در ادامه بیان داشت : امروز حماس و حزب الله مانند دو ناو هماپیمابر بالای سر رژیم اشغالگر قدس هستند.
وی خاطرنشان کرد : امروز سامانه سوم خرداد کشور ما به دست دانشمندان داخلی ساخته شده و پهپاد آمریکایی را در ارتفاع ۵۰ هزارپا در آسمان خلیج فارس ساقط می کند.
سردار نجات گفت : امروز در همه رشته های علمی، تکنیک جهان کانن. نانو و هسته ای کشورما مقام های سوم تا دهم را در اختیار دارد.
وی یادآور شد: آمریکایی ها با توجه به این موفقیت های جمهوری اسلامی است که براندازی را برای کشورما تجویز می کنند.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد : تلاش های آمریکا برای براندازی در سال‌های ۹۶،۹۸ و ۱۴۰۱ صورت گرفت.
وی گفت : در سال جاری نیز برنامه براندازان به سرکردگی آمریکا در حوزه نارضایتی مردمی تمرکز داشت. و برای این اغتشاشات با محوریت آمریکا یا حضور سرلیست های انگلیس، فرانسه و یکی از کشورهای عربی اتاق فکر تشکیل داده بودند و با بهانه حجاب این مسئله را پیگیری کردند.
فرمانده قرارگاه ثارالله در ادامه عنوان کرد : مرگ خانم امینی جرقه موردنیاز گروه های ضدانقلاب را زده و شبکه های معاند با محوریت فوتی که مقصر بودن پلیس به اثبات نرسید، به اغتشاشات دامن زدند.
وی گفت: دانشجویان ما و اساتید ما به این اغتشاشات نه گفتند و این جریان ضدانقلاب تهدید استاد و دانشجو را دنبال کردند که البته اثر نداشت.
سردار نجات اظهار داشت : در فاز دوم به حوزه اعتصاب وارد شدند که شبکه های رسانه ای نیز با آنها همراهی کرد و البته بازاریان غیور با این افراد شرور همراهی نداشتند.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : در ادامه این جریانات تصمیم به شهادت نیروهای امنیتی کشور با استفاده از اسحله داشتند که در نقشه خود این فکر را با ایجاد ناامنی در شهرهای کردستان دنبال کردند که مردم کردستان به این مسئله پاسخ دادند.
وی گفت : به حول و قوه الهی طراحی ضدانقلاب با شکست مواجه شد و مردم نشان دادند که با وجود نارضایتی ها اهمیتی به برنامه های کشورها و افراد ضدانقلاب نمی دهند.
سردار نجات بیان کرد : اوج وطن فروشی را در همراهی ضدانقلاب بر علیه تیم ملی فوتبال دیدیم.

کد خبر: 55711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =