منشور اصلی امید آفرینی تحقق سیاست‌های ابلاغی است

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت :منشور اصلی امید آفرینی در کشور در راستای حکمرانی، تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در این حوزه است.

به گزارش آتیه آنلاین، میرهاشم موسوی امروز در جریان همایش هفته بسیج سازمان تأمین‌اجتماعی با تبریک هفته بسیج، میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت : امیدواریم با پیروی از الگوهای برتر عرصه و میدان انقلاب اسلامی به تکالیف خود عمل کنیم.
وی بیان داشت : باید خداوند را به نعمت ولایت و وجود مبارک رهبری معظم انقلاب شاکر باشیم. حرکت حضرت امام خمینی (ره) با شکل دهی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در جهان تغییر داد و اگر تردیدی در آینده این حرکت بزرگ برای فردی ایجاد شده، به بیانات اخیر مقام معظم رهبری رجوع کرده و پاسخ های لازم را دریافت کند.
موسوی همچنین افزود :انقلابی اسلامی و مکتب حاصل از آن آغاز در مسیر اعتلا و توسعه بشریت محسوب می شود و گفتمان بسیجی ذیل این مکتب تغییرات لازم را در اعتلای بشریت رقم خواهد زد.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی تصریح کرد : دشمن با تمام ظرفیت ها در مواجهه با امید مردم به دنبال ایجاد ناامیدی است.
وی اضافه کرد :مصادیق امید را در تفکر بسیجی از آغاز انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و بسیاری شرایط دیگر می‌بینیم. باید گفت ترجمه امید را در تفکر بسیج می‌توان مشاهده کرد و نمود آن در راستای فداکاری برای این مکتب در عملکرد بسیجیان دیده می‌ شود.
موسوی اظهار داشت :امید را در عملکرد رفتاری شهید سلمان امیراحمدی، برادر شهید وی و کلام مادر و خانواده این شهید می‌توان یافت.
وی در جریان این همایش افزود: پزشکان و کادر درمان بسیجی در سازمان تامین‌اجتماعی در جریان همه گیری کرونا راه ایستادگی و امیدواری را معنا کردند.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی افزود : با توجه به جایگاه تامین اجتماعی در رویکرد دینی ما آثار حکمرانی تامین اجتماعی در این رویکرد را مشاهده می‌کنیم.
وی گفت : هر اندازه کارکرد و دستاوردهای ما برای جامعه مثبت باشد، در راستای تحقق عدالت فعالیت می‌کنیم.
موسوی همچنین بیان کرد :سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تامین اجتماعی با تمرکز بر تحقق عدالت در اختیار ما قرار گرفته است.

پوشش ۷۳ درصدی جامعه در حوزه بیمه‌های اجتماعی


مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی ادامه داد: پیش از انقلاب حدود ۲۰ درصد تحت پوشش بیمه های اجتماعی بودند و امروزه در راستای تحقق عدالت بیش از ۷۳ درصد جامعه ما تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند و با اجرای طرح اخیر دولت ۱۰۰ درصد جامعه پوشش بیمه های درمانی را شامل شده‌اند.
وی افزود : افتخار برخی کشورهای صاحب نام که در نشست بین الملل ایسا مطرح شد، پوشش ۳۰ درصدی بیمه‌های اجتماعی بوده که باید آن را با پوشش ۷۳ درصدی در کشورمان مقایسه کنیم. و استقرار نظام چندلایه تامین اجتماعی به معنای تزریق امید به جامعه است.
موسوی اظهار داشت : تامین اجتماعی به معنای سرمایه اجتماعی، امنیت و امید بوده و ما می توانیم با دستاوردهای خود آثار امید را در جامعه مشاهده کنیم.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی تصریح کرد : بالاترین رکوردهای درامدی طازمان تامین اجتماعی در استان‌ها و درماه های اخیر به ثبت رسیده و متعاقب آن افزایش های لازم در پرداخت حقوق بازنشستگان صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در قالب دولت جدید تا به حال بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه شده جدید به جمع بیمه شدگان سازمان ملحق شده و این به معنای امید آفرینی در جامعه است.

تحقق خواست مردم با پایبندی به خون شهدا


موسوی افزود : باید عملکرد خود باید به دنبال تحقق خواست مردم و پایبندی به خون شهدا باشیم.
وی با شاره به اینکه در حکمرانی تامین اجتماعی از ایده تا عمل نیازمند تفکر بسیجی هستیم، گفت : بسیجی ها باید در این عرصه بی محابا حضور پیدا کنند که البته حضور بسیج در این مسیر به ثبت رسیده است.
موسوی اظهار کرد : باید آتار تغییرات ناشی از برنامه هفتم توسعه در برنامه ریزی های خود ایجاد کنیم.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی ادامه داد: نظام چندلایه تامین اجتماعی در سیاست های ابلاغی مورد تاکید قرار گرفته است.

تبیین دستاوردها را در جامعه دنبال کنیم


موسوی یادآور شد : باید به دنبال تبیین دستاوردهای نظام باشیم و تبیین جهادی را دراین حوزه در دستور کار قرار دهیم.
وی همچنین با اشاره به آتش به اختیار بودن در راستای تبیین جهادی عملکرد و دستاوردهای نظام، افزود : امروز یکی از تکالیف کل در جنگ نرم تبیین این دستاوردها است.
موسوی با بیان اینکه امید به زندگی از ۵۵ سال به مرز ۷۶ سال در کشور رسیده است، تصریح کرد : افزایش ۲۰ ساله امید به زندگی نشان کارکردی دستاوردهای نظام است.
به گفته وی، امروز میدان اصلی ما در کشور و در سازمان تامین اجتماعی در واقع میدان تبیین است

بسیج و سازمان تامین‌اجتماعی خدمتگزار مردم هستند


موسوی گفت : بسیج به معنای خدمتگزار و سازمان تامین اجتماعی نهاد خدمتگزار است و هراندازه که می‌توانیم باید خدمت بی منت به مردم داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی افزود: درمان غفلت برخی ها خدمت ما و خروجی آثار کارها و عملکرد ما است.
وی ادامه داد : باید حداقل های نیاز مردم و توسعه به سمت خدمات بیشتر را در قالب حکمرانی تامین اجتماعی پاسخگو باشیم. نباید از ظرفیت های بزرگ در راستی ارائه خدمت به مردم غفلت کنیم و امید که با عمل به این گفتمان آثار را در قالب رضایت مردم ببینیم.
همایش هفته بسیج سازمان تامین اجتماعی با عنوان بسیج، خدمتگزار ملت ایران، پدافند شناختی جنگ ترکیبی روز دوشنبه هفتم آذرماه با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاونان و مدیران سازمان تامین‌اجتماعی و جمعی از بسیجیان این سازمان برگزار شد.
در پایان همایش امروز نیز به مناسبت هفته بسیج، جمعی از بسیجیان سازمان تامین‌اجتماعی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر: 55715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =