بیش از 6 هزار کارگاه‌ مشمول قانون کار استان مرکزی بازرسی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۶ هزار و ۱۵۳ بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون از کارگاه‌های مشمول قانون کار این استان انجام شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان مرکزی، «جمشید امیدی» افزود: برنامه هدفگذاری شده در این راستا ۱۰ هزار و ۵۰۰ بازرسی است که تاکنون ۵۸ و ۶ دهم درصد از برنامه محقق شده است.

وی بیان کرد: بیشترین بازرسی صورت گرفته در این مدت با ۲ هزار و ۲۳۷ مورد در اراک و سپس به ترتیب با ۲ هزار و ۱۰۰ و یک هزار و ۲۰۰ بازرسی در شهرستان‌های ساوه و محلات انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: ۴۹۶ مورد نظارت بر کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار این استان در سال جاری هدفگذاری شده است که ۱۰۰ درصد آن محقق شده است.

امیدی اظهار داشت: کنترل و نظارت بر اجرای قانون بیمه بیکاری (قطع مقرری بگیران بیمه بیکاری از طریق عدم قبول شغل پیشنهادی، حضور نیافتن در کلاس، آماده به کار نبودن و شناسایی اشتغال پنهان) نیز از برنامه‌های مهم این اداره است که در این خصوص ۵۵۰ مورد هدفگذاری شده و تاکنون ۷۹ درصد از برنامه محقق شده است.

وی گفت: ۴۸ درصد از برنامه هدفگذاری شده در راستای ساماندهی اشتغال مجدد مقرری بگیران آموزش دیده فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیز در سال جاری محقق شده است.

کد خبر: 55723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =