نقش اثرگذار معلولان در سایه اجرای قانون پررنگ‌تر می‌شود

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: نشست تخصصی بررسی قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با حضور دستگاه‌های مجری می‌تواند به خروجی مفید و راهگشا برای حضور موثر جامعه هدف در جامعه بیانجامد.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، علی‌محمدقادری امروز (۱۳ اذرماه) در پنل تخصصی گرامیدشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: نشست حاضر در حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مجری قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت بر آن است که بتواند با هم‌اندیشی موانع و میزان و سطح اجرای این قانون را مورد بررسی قرار دهند.

علی‌محمد قادری افزود: هدف از برگزاری پنل تخصصی این است که حداکثر آگاه‌سازی جامعه نسبت به انتشار عملکرد و فعالیت هوشمندانه دستگاه‌هایی که در اجرای این قانون اثرگذار هستند، صورت گیرد.

وی با اشاره به ابلاغ این قانون در سال ۱۳۹۷ یادآور شد: در چهارسال گذشته همپای سازمان های مجری، در کارگروه های متناظر در مجلس بررسی و فرایند اجرایی این قانون مورد بررسی قرار گرفته است.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: دعوت از روسای سازمان‌های فنی‌وحرفه‌ای و آموزش و پرورش استثنایی در پنل حاضر فرصت مغتنمی فراهم کرده که این بزرگواران به صورت تخصصی مسایل مرتبط با ضرورت مهارت‌آموزی و چالش‌ها و نیازهای دانش‌آموزان استثنایی و دارای معلولیت را واکاوی کنند.

قادری بیان‌کرد: امیدواریم این نشست، همفکری مضاعفی را فراهم کند و خروجی آن به تسهیل‌گری در امور متعدد و مختلف افراد دارای معلولیت بیانجامد و در نهایت برای حضور موثر جامعه هدف در جامعه راهگشا باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، نشست تخصصی گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با محوریت بررسی قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و مسئولیت‌اجتماعی دستگاه های مجری امروز ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ در ساختمان مرکزی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

کد خبر: 55906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =