به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمیناجتماعی استان گیلان، در این دیدار که همزمان با ۱۳ آذرماه (روز بیمه) صورت گرفت، دو طرف با تحلیل موضوعات مشترک کاری با اشاره به نقش و اهمیت هر دو مجموعه رسانه و تأمیناجتماعی و تأثیرات اجتماعی آنها بر زندگی شهروندان و از سویی گستردگی مخاطبان، بر تقویت تعملات و همکاریها تاکید نمودند.
علی حسین نژاد در این دیدار با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش این سازمان قراردارند افزود: ماهانه افزون بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف در قالب انواع مستمریها، کمک هزینهها، غرامتها و پوششهای درمانی در سطح استان ارائه می شود.
وی با اشاره به اینکه مخاطبین تأمیناجتماعی صرفاً مراجعه کننده نبوده و به منزله شرکای اجتماعی آن قلمداد شده و به واسطه پرداخت حق بیمه با مراجعین کمیته امداد یا بهزیستی متفاوتند، اظهار داشت: مطالبه گری بر اساس حقوق قانونی از ویژگیهای افراد تحت پوشش بوده و از این جهت با تغییر شرایط اقتصادی اجتماعی، ایجاد رضایتمندی و تحقق انتظارات روز افزون در این مجموعه گسترده، کاری سخت و دشوار است.
مدیرکل تأمیناجتماعی گیلان با تبیین برخی دستاوردها و اقدامات برای خدمت رسانی بهتر به بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان، ظرفیت رسانه در راستای تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی و فرهنگ سازی به منظور نهادینه نمودن قوانین را بسیار حائز اهمیت برشمرده و از همکاریهای صورت گرفته برای اطلاع رسانی به مخاطبین قدردانی کرد.
نظر شما