مشارکت در سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی استان در دستور کار شستا

ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا دیدار با امام جمعه ارومیه با اشاره به ظرفیت‌های خوب آذربایجان غربی در خصوص سرمایه‌گذاری گفت: بنا داریم در هر استان به خصوص در استان‌های مستعد به جای چندین سرمایه‌گذاری پر ریسک، یک پروژه موفق راه‌اندازی کنیم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در حاشیه سفر به آذربایجان‌غربی با حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به اهمیت پیوست فرهنگی گفت: غفلت از پیوست فرهنگی آسیب‌های جدی به بدنه جامعه وارد می‌کند. امروز بحث پیوست فرهنگی در برنامه‌ریزی ها مغفول مانده است. این مهم مخصوصا در انجام سرمایه گذاری ها و برنامه ریزی های مدیریتی باید مورد توجه قرارگیرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: انجام پروژه‌های زودبازده درکشور نسبت به اقدامات و برنامه ریزی های بلند مدت در اولویت هستند. امام جمعه ارومیه با اشاره ویژگی‌های اقلیمی و دینی آذربایجان غربی اظهار داشت: سرمایه گذاری در این استان مستلزم نگاه ویژه است. با توجه به مناطق کم‌برخوردار و محروم در این استان، همکاری صنایع در سرمایه گذاری و تقویت فرهنگ ملی و دینی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در این دیدار با اشاره به ظرفیت های خوب آذربایجان غربی در خصوص سرمایه گذاری گفت: بنا داریم در هر استان به خصوص در استان های مستعد به جای چندین سرمایه گذاری پر ریسک، یک پروژه موفق راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه با استاندار آذربایجان غربی با موضوع سرمایه گذاری گفت: امکان سنجی فنی و اقتصادی احداث یک واحد پتروشیمی PVC، امکان سنجی فنی و اقتصادی حداث مجتمع تولیدی تایرهای TBR، سرمایه گذاری در حوزه اکتشافات و فرآوری حوزه معدن با تاکید بر تکمیل زنجیره تامین، افزایش ظرفیت دامپروری ها، حضور و مشارکت در طرح‌های حمل‌ونقل و لجستیک و همچنین حضور و مشارکت در طرح های گیاهان دارویی با استفاده از ظرفیت های شستا از جمله مفاد این تفاهم نامه بوده که ما به جد پیگیر آن خواهیم بود تا در آینده نزدیک برکات آن شامل حال مردم عزیز این استان شود.

کد خبر: 55935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =